Заява на вступ

Сторінка психолога


7-09-2020, 09:58

Сторінка психолога


ВАС ВІТАЄ
Кулижка Тетяна Олександрівна

Контактна інформація:
моб. тел.: +38099 0507450
e-mail: tetianakulyzhka@gmail.com

Освіта:
1989 - 1991рр. Дніпропетровське педагогічне училище.
2003 - 2008 рр. Сумський педагогічний університет ім. А.С.Макаренка, за спеціальністю «Соціальна педагогіка та практична психологія» здобула кваліфікацію практичного психолога та соціального педагога.

Додаткова освіта:
Навчання у Київському центрі раціонально - інтуїтивної терапії «Я» на тренінгах:
«Використання арт-терапії у психологічному консультуванні»,
«Психодіагностика в роботі дитячого психолога»,
«Раціонально - інтуїтивна терапія. Базові методи консультування»,
«Робота психолога з клієнтами, які перенесли травму»,
«Пісочна психотерапія».
Пройшла навчання і є координатором Шкільної служби розв’язання конфліктів. Взяла участь у першому міжнародному фестивалі «Арт-практик: інноваційні психотехнології арт-терапії» м. Київ. Пройшла навчання за програмою Харківського інституту Гештальта і Психодрами «Консультування від А до Я» з метою удосконалення навичок консультування підлітків, батьків та сімейного консультування. Тренінг «Основи Еріксоновського гіпнозу та метафори», взяла участь у V зимовому міському Психологічному марафоні, пройшла семінар – тренінг «Використання асоціативних карт у роботі практичного психолога, психотерапевта» від Національної академії педагогічних наук Україні та закінчила курси післядипломної освіти.
Досвід роботи:
1991р.-1999р. Дитячий комбінат №362, м. Дніпро, вихователь
2008р.-2012р. Рекламне агентство «Лимон», психолог
2012 р.- 2015р. Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 практичний психолог
На сьогоднішній день - місце роботи та посада:
ДПТНЗ ПТО «Сумський центр дизайну та сфери послуг», практичний психолог.
Професійний досвід:
- Проведення консультативної роботи з клієнтами та учасниками навчально-виховного процесу.
- Проведення індивідуальної та групової психодіагностики всіх учасників навчально-виховного процесу.
- Проведення розвивальної та корекційної роботи з учнями.
- Просвіта учнів, вчителів, батьків.
- Налагодження позитивного психологічного клімату у колективі.


Психологічна служба у структурі освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров’я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.
Робота психолога у ДПТНЗ «Сумському центрі ПТО з дизайну та сфери послуг» проводиться згідно Закону України «Про Освіту», Наказа МОНУ № 127 від 03.05.99 р «Про затвердження положення про психологічну службу системи освіти України», Листа МОНУ від 27.08.2000 р №1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України», Етичного кодексу практичного психолога, Конвенції ООН про права дитини.
Основні напрями роботи практичного психолога:
Робота з учнями:
- психодіагностичні дослідження (анкетування, спостереження)
- консультаційна робота (індивідуальна та групова за результатами проведених досліджень, з проблем в особистому та суспільному житті, у скрутних життєвих обставинах)
- корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (за результатами діагностування)
- психологічна просвіта (виступи на виховних годинах, години психолога)
- профілактична робота (бесіди, диспути, «круглі столи»)
Робота з викладачами та майстрами в/н:
- Психодіагностичне дослідження (вивчення рівня емпатійних тенденцій, визначення моделей педагогічного спілкування, визначення симтомів емоційного вигорання)
- консультаційна робота (консультування з актуальних питань навчально-виховного процессу, за результатами дослідження з наданням рекомендацій, з особистісної сфери)
- корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (ділові ігри, тренінги)
- психологічна просвіта (виступи на засіданнях викладачів, участь у «круглих столах»)
Робота з батьками:
- консультаційна робота (індивідуальне консультування)
- психологічна просвіта (виступи на батьківських зборах)

Роль психолога в центрі:
1. Від успішної роботи практичного психолога залежить загальна психологічна атмосфера закладу.
2. Практичний психолог виявляє «дезадаптованість» учнів, рівень психічного здоров’я, міжособистісні стосунки у групах.
3. За допомогою психологічного консультування кожен учень, батько чи педагог може вирішити свої особистісні проблеми, знайти вихід із конфліктної ситуації.
4. Психологічне просвітництво створить умови для повноцінного особистісного розвитку і професійного самовизначення учнів.


Коментувати

Ім'я:*
E-Mail:
Коментар:
Уведіть два слова, вказанних на зображенні: *